مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 15:112023-01-26اقتصادي

خبر خوب| معضل خیابان سردار جنگل دهدشت در ایستگاه پایانی


ترکیدگی لوله های خیابان سردار جنگل که سال ها باعث مشکلاتی برای شهروندان شده بود، خرید لوله های آن انجام شده و به زودی جایگزین شبکه فرسوده خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، فرسودگی لوله های خیابان سردار جنگل باعث ترکیدن آن ها و جاری شدن آب در این خیابان می شد و به عنوان یک معضل برای ساکنان این منطقه تبدیل شده بود.

با توجه به این که این مسیر به عنوان بخشی از کمربندی شهر است و خودروهای سنگین بر آن تردد دارند، ترکیدگی لوله ها به صورت دائم بوده و نارضایتی شهروندان را در پی داشت.

به واسطه همین ترکیدگی ها، این خیابان مدام کنده کاری و حفاری می شد اما این اقدامات جز وجهه نازیبای شهری، خروجی دیگری در پی نداشت.

در آخرین اقدامات انجام شده، اداره آب و فاضلاب برای این مسیر بیش از چندین ماه می گذرد و خیابان کنده کاری و در زمستان مشکلاتی را برای مردم منطقه به وجود آورد.

در بازدید امروز فرماندار کهگیلویه بر این پروژه خبرهای خوبی برای پایان دادن به این معضل از سید عبدالعزیز موسوی شنیدیم که امید است در بازه زمانی وعده داده شده این پروژه به سرانجام برسد.

فرماندار کهگیلویه در بازدید از پروژه خیابان سردار جنگل در جمع خبرنگاران با توجه به فرسودگی لوله های خیابان که مدام در حال ترکیدن بود گفت: لوله های فرسوده و غیربهداشتی از مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| معضل خیابان سردار جنگل دهدشت در ایستگاه پایانی

خبر خوب| معضل خیابان سردار جنگل دهدشت در ایستگاه پایانی